Norges største pitchekonkurranse for studentdrevne startups
Markedsføring
3D
Grafisk Profil
Venture Cup Norge er en nasjonal gründerkonkurranse og en plattform for innovasjon og entreprenørskap blant studenter. De jobber for å styrke oppstartsprosjekter gjennom veiledning, nettverk og eksponering. Jeg utviklet den grafiske identiteten for Venture Cup, med fokus på å skape et ungt, profesjonelt og energisk uttrykk som fungerer både digitalt og fysisk.
→
Jeg ønsket å transformere logo-iconet til et gjennkjennelig element som kunne brukes til alle flater.
Med spline 3D fikk jeg laget et design som fungerer både digitalt og fysisk.
3D FAMILIE
For å gjøre profilen komplett og variert lagde jeg tre forskjellige 3D assets som alle hører sammen i “Venture Cup”-familien
FARGER
Fargepaletteten forsterker Venture Cups fokus på innovasjon og fremtidstenkning. Den kombinerer sterke aksentfarger i oransje og turkis med en balanserende base av mørkere hovedfarger, som gir både energi og tyngde i det visuelle uttrykket.

ROLLUPS
Tre ulike rollups ble produsert og brukt i kvalifiseringene, semifinalen og finalen av Venture Cup.

NETTSIDE
Finalen til Venture Cup ble holdt i NOVA Spektrum med over 5000 tilskuere.

Se neste prosjekt: